Avatar billede mrsbaloui Nybegynder
07. februar 2007 - 11:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Åbne specifikt regnskab pr. bruger i C5

Vi har en C5 med flere regnskaber og flere brugere. I den C5 åbnes "standardregnskabet" altid, uanset hvilken bruger, der logger ind. Jeg har nu brug for at specificere hvilket regnskab, der skal åbnes som default - pr. bruger.

Brugerne skal stadig have adgang til alle regnskaberne i C5, så det er ikke adgangsbegrænsning, jeg leder efter.

Nogen bud på, hvordan jeg gør det?

Jeg kunne forestille mig, at det ikke er så vanskeligt endda ;)

MVH
MrsBaloui
07. februar 2007 - 11:38 #1
tilføj parameteren /Fabc til kaldet af programmet.
"abc" refererer til navnet på det regnskab, der skal åbnes.
Avatar billede blacks Mester
07. februar 2007 - 11:48 #2
du kan sætte en -fxxx, hvor xxx er de tre bogstaver det regnskab du vil have åbnet har, i opstarts parametrene under egenskaber på ikonet du starter C5 op med.
Avatar billede mrsbaloui Nybegynder
07. februar 2007 - 11:49 #3
Tusind tak for hurtigt svar :)

Det var lige nøjagtigt det jeg ville.
12. februar 2007 - 09:22 #4
Lukketid???
Avatar billede mrsbaloui Nybegynder
12. februar 2007 - 09:59 #5
OK