Avatar billede listige_luc Praktikant
07. februar 2007 - 10:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

IE7 vil ikke køre script som skal åbne udskriftsvindue

Hejsa!

Jeg sidder lige og bøvler med et lille problem i IE7.

Inde på Arbejdstilsynets hjemmeside oplver jeg at jeg ikke kan få den printvenlige version frem.

http://www.at.dk/sw4642.asp#Forebyggelse%20af%20arbejdsskader

I bunden er der et ikon med Udskriv, og ved klik skal den åbne et nyt vindue med den printvenlige version. Ved klik læser den bare meget hurtigt og siger udført. Der kommer ingen fejlmeddelelser, intet om blokeret pop-up vindue, intet kommer der.

Jeg har prøvet at slå pop-up fra i min firewall imens, men dette virkede heller ikke. Jeg har oplevet noget lignende engang for længe siden i IE5, hvor det virkede efter en ny installering af XP.

Jeg prøver at undgå en fresh install, så nogle løsninger? :-)
Avatar billede screem_brille Novice
07. februar 2007 - 10:38 #1
her virker det som det skal i FF og i IE6 (bruger ikke IE7, og kommer ikke til det)
Avatar billede listige_luc Praktikant
07. februar 2007 - 10:45 #2
I min Firefox virker det kun halvt, den åbner et nyt vindue i en fast størrelse, men kun med en del af teksten, altså det som nu kan være i vinduet. Der er ingen mulighed for at scrolle.
Avatar billede supertekst Ekspert
07. februar 2007 - 10:52 #3
Har også haft problem med IE7 vedr. noget VBA-kodning. Ved tilbagevenden til IE6 - ingen problem. Har IE6 på lager i givet fald.
Avatar billede listige_luc Praktikant
12. februar 2007 - 22:19 #4
Har nu prøvet en fresh install og det er åbenbart IE7, der messer op. Lukker her...