Avatar billede loho03 Nybegynder
06. februar 2007 - 20:42 Der er 5 kommentarer

tegne grafer

Jeg skal have lavet nogle grafer, der skal indsættes i et word dokument. Kan dette lade sig gøre eller skal jeg eventuelt lave grafen i et andet program.
Jeg håber er er hurtig hjælp da jeg snart skal aflevere en stor opgave med grafer i.
Avatar billede mr.9mm Nybegynder
06. februar 2007 - 21:12 #1
Du kan i Word lave INDSÆT - BILLEDE - DIAGRAM

så skulle den ged være barberet
Avatar billede loho03 Nybegynder
06. februar 2007 - 23:13 #2
Det er ikke kun en graf. Den skal ind i et koordinatsystem, kan dette også lade sig gøre i word eller hvad
Avatar billede mr.9mm Nybegynder
07. februar 2007 - 18:41 #3
Nej det kan ikke lade sig gøre i word, der skal du importere det fra et andet pogram. Men det burde der jo heller ikke være nogle problemer i.
Avatar billede loho03 Nybegynder
07. februar 2007 - 18:43 #4
Kender du et program hvor det er nemt at lave.
Avatar billede mr.9mm Nybegynder
07. februar 2007 - 18:49 #5
JA - www.smartdraw.com, du kan vist downloade det og prøve det gratis i en prøveperiode