Avatar billede elland Nybegynder
06. februar 2007 - 19:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

panda antivirus

Har i forbindelse med en såkaldt overtagelse, arvet nogle pc som var novell bundet - har fået dem over på vores egen AD domæne og vil derefter til at afinstallere Panda antivirus som jeg ikke kender en døjt til. Jvf. almindelig praksis skulle man kunne afinstallere klienterne på helt normal vis i afinstaller programmer men den siger at den allerede er blevet fjernet og om jeg vil fjerne den fra oversigten.

Meeeen den er ikke afinstalleret en døjt og ligger i joblisten og bruger en masser processer kapacitet på at lave et eller andet. Herefter prøvede jeg at installere symantec oven i og så gik det først rigtigt galt.

Der ligger en uninstall dybt nede i maven på program installationen men den gør intet når jeg aktiverer den, selv ikke i safe mode og samtlige administrator retttigheder.

Hvordan slipper jeg af med det program.
Avatar billede screem_brille Novice
06. februar 2007 - 19:08 #1
i fejlsikret tilstand, slet mappen med filerne i program files ?
Avatar billede kalp Novice
06. februar 2007 - 19:17 #2
Avatar billede elland Nybegynder
07. februar 2007 - 12:44 #3
Jamen det er jo genialt - et specielt afinstalations program :-D

Læg et svar kalp og tak for hjælpen
Avatar billede kalp Novice
07. februar 2007 - 12:45 #4
det får du her:)