Avatar billede moning Nybegynder
06. februar 2007 - 16:02 Der er 3 kommentarer

Oprettelse af Internet forbindelsen til min qtek

Hej

Jeg har lige købt en HTC TYTN (efterfølgeren af Qtek 9100). Jeg har desværre problemer med at oprettee forbindelse til min mail. Min mail er på en mac, kan det have noget at sige? Jeg har fået afvide at opsætningen er det samme som  Qtek 9100. Er det rigtigt?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
06. februar 2007 - 16:12 #1
Du skal jo kunne hente mailen på en server - POP3 eller IMAP konto, for eksempel. Det er på en server et eller andet sted, og næppe på din MAC.

Men først og fremmest skal du kunne komme på nettet - og her har de forskellige teleudbydere forskellige vejledninger.

Hvem er din teleudbyder? - så kan man nok finde en vejledning (Med mindre du i forvejen kan gå på nettet, og det kun er mailopsætningen der mangler...)
Avatar billede ole_madsen Ekspert
06. februar 2007 - 16:13 #2
Og ja, opsætningen er den samme som på en 9100 - eller enhver anden PDA/smartphone med Windows Mobile for den sags skyld
Avatar billede coderdk Praktikant
06. februar 2007 - 16:36 #3
Har du sat den op til internet hos din udbyder? Der er opsætninger her: http://www.qtek-user.dk/model.php?id=23&side=2