Avatar billede matias Nybegynder
06. februar 2007 - 15:05 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

MSN vil ikke starte

Min MSN vil ikke starte.
Den kommer med en fejl og selvom den fejl søger vil den ikke.
Den siger noget med firewall - men jeg har Stofanet med Safesurf som den har kørt med uden problemer i lang tid.
Hva kan jeg gøre?

Matias
Avatar billede boxer Nybegynder
06. februar 2007 - 15:45 #1
Hvad har du af software firewalls? Windows indbyggede eller andre?
Avatar billede jarret Nybegynder
06. februar 2007 - 15:46 #2
kører du med windows firewall
Avatar billede jarret Nybegynder
06. februar 2007 - 15:48 #3
hvis så kig under kontrolpanel->windows firewall-> under fanebladet "undtagelser", her skulle messenger gerne stå OG være tjekket af med en flue ben - hvis ikke så tilføj den.(og den var altså hvis du bruger windows firewall (-:)
Avatar billede matias Nybegynder
06. februar 2007 - 15:49 #4
tror jeg bruger windows firewall - tjekker lige det i foreslår
Avatar billede matias Nybegynder
06. februar 2007 - 15:53 #5
så har jeg slået windows firewall fra men den vil alligevel ikke (der var flueben ved messenger)
Avatar billede jarret Nybegynder
06. februar 2007 - 16:28 #6
og du kan godt komme på nettet går jeg ud fra :-)?
Avatar billede boxer Nybegynder
06. februar 2007 - 16:32 #7
Det kan være en idé at kontakte stofanet og høre om de har ændret i opsætningen a safe surf
Avatar billede matias Nybegynder
06. februar 2007 - 16:41 #8
Kæft mand - har fundet ud af det.
Det syldes at mit ur og dato på PC ikke passede.
Det blev rettet od nu virker det.

matias