Avatar billede bkhansen Novice
06. februar 2007 - 15:04 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Virus-program til vista?

Jeg kan ikke få min MCafee 2007 til at virke optimalt i Vista. Hvilket et vil i anbefale?
Avatar billede screem_brille Novice
06. februar 2007 - 15:10 #1
Avatar billede screem_brille Novice
06. februar 2007 - 15:11 #2
symantec antivirus virker også under vista.
Avatar billede bkhansen Novice
06. februar 2007 - 15:20 #5
Hvilket et vil i / du anbefale?
Avatar billede screem_brille Novice
06. februar 2007 - 15:24 #6
jeg  vil anbefale symantec antivirus, benytter ikke personligt antivirus programmer.
Avatar billede haverslev Novice
06. februar 2007 - 15:28 #7
http://epn.dk/teknologi/it/article19590.ece

Avast fungere fint under Vista 64bit og er gratis
Avatar billede screem_brille Novice
06. februar 2007 - 15:29 #8
haverslev 06/02-2007 15:12:01 det er allerde nævnt ;)
Avatar billede bkhansen Novice
06. februar 2007 - 15:33 #9
Fanger AVAST også det den skal fange? Eller vil i anbefale et købe-produkt? Fungere det også upåklageligt til vista 32bit?
Avatar billede screem_brille Novice
06. februar 2007 - 15:36 #10
det virker også fint til 32bit versionen, gruden til jeg har mest erfaring med symantec AV, er at den er mulig at administrere centralt i netværk (firmaer tænker jeg på her), så man kun et sted skal sikre sig at det er up to date). avast fungrer uden problemer, men ingen AV kan beskytte mod noget hvis det ikke er fuldt opdateret, og alligevel der kan man aldrig vide sig sikker.
Avatar billede haverslev Novice
06. februar 2007 - 15:36 #11
Ved jeg, min søn kører med det og det fungere godt.
Det andet var for at minde om at hente nyeste opdates til Mcafee osv.
Avatar billede bkhansen Novice
06. februar 2007 - 15:47 #12
Jamen så tror jeg jeg vil prøve avast først ... Hvis jeg ikke er tilfreds hopper jeg måske over til Symantec ...
Avatar billede boxer Nybegynder
06. februar 2007 - 15:48 #13
Jeg ville helt klart vælge Kaspersky. Det har altid været en af de bedste:
http://www.kaspersky.dk/nyheder.php?id=100
Avatar billede haverslev Novice
06. februar 2007 - 15:49 #14
Har du prøvet at henteog installere nyeste opdateringer til dit Mcafee 2007?
Avatar billede bkhansen Novice
06. februar 2007 - 16:14 #15
Jeg kunne slet ikke komme ind til vista efter genstart. Den meldte en del fejl.
Avatar billede mystik Juniormester
09. februar 2007 - 20:03 #16
Har lige købt symantec Norton Internet Security 2007 virker perfekt! Men du skal ligge cden i drevet og lukke programet, og gå op på symantec hjemmeside og downlode Vista driver til det program du har købt, når du har dawnlodet driver lukker du den driver op og den spørger om den skal køre progammet bag efter så sig ok! Det hele går af sig selv bare følg vejledningen.