Avatar billede n-data Nybegynder
06. februar 2007 - 13:43 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

hvordan henter jeg data ud..

Hej jeg har en dll som jeg ved lave en del i regedit og vil gerne vide lidt mere om hvad den laver og vil høre om der er en her inden der kan hjælpe..

jeg har før haft et program der kun nåde men kan selvfølige ikke finde det. !!!

Håber en kan hjælpe..
Avatar billede jens_nuuk Nybegynder
06. februar 2007 - 22:03 #1
Hej
Jeg vil gerne hjælpe, men du skal nok være lidt mere specifik.
Avatar billede n-data Nybegynder
08. februar 2007 - 12:58 #2
Hej.. Og tak fordi du gider prøver..

Jeg har en dll der laver en del i regedit og nu er det jeg gerne vide helt hvad den laver og ikke laver. da jeg skal lave en kopi af den i ejen dll..
Avatar billede n-data Nybegynder
08. februar 2007 - 20:12 #3
jeg mender at jeg siste gang brugt nåde file2hex
Avatar billede mcgoat Nybegynder
08. februar 2007 - 20:18 #4
Hvilke funktioner i den dll skal du bruge?

er ikke helt med på hvad du mener
Avatar billede n-data Nybegynder
09. februar 2007 - 17:05 #5
Hej mcgoat..

jamen så må jeg jo prøver igen.. Jeg har en dll fil som smider nåde i regedit når den bliver installer. og her er det såmin ide at jeg gerne vil vide hvad det er den enlige laver. da jeg skal lave en program der kan lave det sammen. !!!

jeg har før haft et program som jeg mender var nåde file2hex men jeg er ikke helt sikker.. der kun jeg se en del af hvad den lave..
Avatar billede n-data Nybegynder
27. april 2008 - 19:38 #6
Lukket da jeg har opgive