Avatar billede keldo Nybegynder
06. februar 2007 - 09:24 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Altid åbne IE7 vindue i samme størrelse hver gang.

I IE6 åbnede browser-vinduet altid i samme størrelse som det sidste browser-vindue man havde haft åbent. Dvs. hvis man havde kørt med halv højde, så ville den næste browser-vindue også blive åbnet med halv højde, hvis det ikke var maksimeret. Hvordan gør man det med IE 7??
Avatar billede jacla Nybegynder
06. februar 2007 - 09:28 #1
Prøv at højre-klik på din IE7 vælg egenskaber og vælg (under kør) "åben altid maksimeret"

vh Jan C
Avatar billede smxxx Nybegynder
06. februar 2007 - 09:31 #2
Prøv at trække vinduet på plads, og luk det igen, så skulle det virke næste gang
du bruger det.
Avatar billede keldo Nybegynder
06. februar 2007 - 12:28 #3
smxxx... det virkerede i IE6 men ikke i IE7
Avatar billede keldo Nybegynder
06. februar 2007 - 12:32 #4
jacla... højreklik.... under egenskaber.. jeg kan ikke finde noget der hedder "kør" der. Er vi enige om at det er under: C:\Programmer\Internet Explorer\iexplorer.exe jeg skal højrelikke?
Avatar billede jacla Nybegynder
06. februar 2007 - 12:59 #5
Nej på ikonet på skrivebordet, lidt afhængig af din måde XP er sat oip til.

Det gælder også de andre ikoner, hvor du kan gøre det samme.
Avatar billede jacla Nybegynder
06. februar 2007 - 13:05 #6
Jeg gør det ved genvejen i menulinien, hvor jeg højreklikker => egenskaber og der kan jeg vælge, hvordan jeg åbner mit vindue i lille / normal / maksimeret.
Avatar billede keldo Nybegynder
06. februar 2007 - 13:06 #7
jacla.... ja tak, fandt det. Problemet er bare at det kun virker når jeg starter en frisk browser. Hvis jeg klikker på et link, har jeg samme problem, at vinduet ikke huske størrelsen fra sidst. Den bliver ved med at give mig et halvt vindue. Hvad skal jeg gøre for at et "ikke maksimeret" vindue, bliver husket i str. når jeg lukker browseren?
Avatar billede jacla Nybegynder
06. februar 2007 - 13:53 #8
hvis du ikke kan gøre det samme med dit link, så skal du trække det nede i højre hjørne med musen til det fylder hele skærmen (musen skifter fra alm. pil til sort skrå pil)

vh

Jan
Avatar billede jacla Nybegynder
06. februar 2007 - 13:55 #9
der er en slags bitte små tern nede i hjørnet til venstre ;)
Avatar billede keldo Nybegynder
06. februar 2007 - 15:32 #10
nå, men efter meget klikken frem og tilbage virkder det nu. Det fungere egentlig på samme måde som i IE6. Min browser var vist bare langsom og træt. Tak for hjælp