Avatar billede hmortensen Nybegynder
05. februar 2007 - 20:38 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke finde kortlæser

Hej

Jeg har en multi-kort læser med USB hub i. Den har virket som den skulle, men efter reinstall, kan jeg ikke finde flash drevene, men USB hub delen virker. Hvad kan der være galt?
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. februar 2007 - 20:39 #1
Har du hnusket at installere driver?
Avatar billede hmortensen Nybegynder
05. februar 2007 - 20:41 #2
Der var ikke en driver med, og på producentens hjemmeside står der at ingen driver kræves. I device manager har jeg et unknow device, men ved ikke om det er den. Har prøvet at fjerne den og genstarte uden held.
Avatar billede heg Nybegynder
05. februar 2007 - 21:12 #3
Har du prøvet alle usb-stikkene i pc'en ?
Nogle gange hjælper det at prøve en anden indgang. Ved ikke hvorfor, men det har virket hos mig.
Avatar billede m2000 Nybegynder
06. februar 2007 - 13:40 #4
Prøv og fjern den inde i enhedshåndtering og tilslut den igen...
Avatar billede m2000 Nybegynder
06. februar 2007 - 13:41 #5
Hvis du ik har sp2 kunne det os være det der var galt...
Avatar billede hmortensen Nybegynder
06. februar 2007 - 16:34 #6
Har prøvet andre stik, og maskinen er opdateret. Prøvede den i en anden maskine, og der var det også kun USB hub delen der var aktiv.

Formoder den er defekt så.
Avatar billede hmortensen Nybegynder
07. februar 2007 - 09:48 #7
Smid nogle svar så jeg kan lukke igen, og tak for input'ene ;)
Avatar billede heg Nybegynder
07. februar 2007 - 17:46 #8
hermed svar, selvom du ikke fik meget ud af vore kommentarer. Held og lykke med at få byttet din læser eller købt en ny