Avatar billede superland Nybegynder
05. februar 2007 - 18:07 Der er 3 kommentarer

SyncMasster 940BF

Hej jeg har lige købt en SyncMasster 940BF
Men troer ikke at den funger normal. jeg har lavet mit skrivebord helt sort men skærmen lyser meget lyser for oven og er meger lyser på midten. er det en bytter ???

Har slutter den til Digital
mit grafik kort er Asus 8800 GF GTX
Avatar billede mads-3 Nybegynder
05. februar 2007 - 21:00 #1
Det lyder umiddelbart som en bytter.
billleder/ screenshots ville være en stor hjælp, men ellers synes jeg helt klart du skal kontakte samsung/ forhandler og forklare dem om problemet.
Nummeret til Samsung's danske supportline er: 70 70 19 70
Du kan også kontakte dem pr mail: http://www.samsung.com/dk/support/contactus/index.htm#

Jeg kan dog anbefale at ringe til dem, da det er hurtigst, og du vil sandsynligvis blive spurgt om yderligere oplysninger hvis du skriver til dem.
Avatar billede superland Nybegynder
06. februar 2007 - 15:56 #2
ok det vil jeg takker
Avatar billede superland Nybegynder
06. juli 2007 - 15:06 #3
ok det vil jeg takker