Avatar billede quattro Nybegynder
05. februar 2007 - 01:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Flytte mails fra gammel til ny computer (Outlook)

Jeg har siddet og tumlet med dette hele aftenen. Jeg har brug for jeres hjælp.
Jeg har lige købt ny computer. Jeg vil gerne have alle mine mails over på min nye computer. De ligger i min outlook inbox.

Jeg har ikke netværk mellem disse computere, men til gengæld en USB lagringsenhed.

Hvordan gør man dette?
Avatar billede halifax Nybegynder
05. februar 2007 - 02:21 #1
Nåt det er Outlook (og ike Outlook Exprexx) finder du på gl. pc filen Outlook.pst. Kopier den til din USB dims og derfra til ny pc og lad den overskrive eksisterende .pst-fil, som jeg går ud fra er "tom" da ny Outlook ikke er taget i brug..
NB: vær opmærksom på filen kan være ganske stor. Kan måske klares ved at zip'e den, eller må den splittes op i mindre biddeer med et splitter program.
Avatar billede jcr Nybegynder
05. februar 2007 - 05:29 #2
Her lidt ekstra oplysninger http://support.microsoft.com/kb/287456/da
Avatar billede vejmand Juniormester
05. februar 2007 - 06:40 #3
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
05. februar 2007 - 11:52 #4
Du kan også bare arkivere alle dine gamle emails og flytte arkiverings filen over på din nye PC.

Dette gøre således (ved Office 2003):
Filer/arkiver

I pop up'en sætter du datoen til dagsdato, så får du alle mails med. Husk at vælge en placering på din PC du kan huske (nederst)

Det kan tage lang tid, men hvis du f.eks gør det for et år af gangen, så har du også mere styr på det når du skal flytte det.

Du kan flytte 1 år af gangen hvis du har mange mails
Avatar billede quattro Nybegynder
05. februar 2007 - 20:12 #5
Hej med jer. Tak for jeres brugbare svar alle sammen. Det lykkedes ud fra Elvstines forklaring. Mine point ryger i den retning. :o)