Avatar billede superland Nybegynder
04. februar 2007 - 23:28 Der er 2 kommentarer

Computeren Fryser

Hej. Jeg har et problem. Min pcer går kold efter et stykke tid . Resetter den og vil ikke finde Harddisken.
trykker alt/ctrl/Del og den går i bios. Der kan jeg heller ikke se den. slukker for pceren flytter sata kablet til det ande sata på bundkortet. og stater op uden problemer . men efter et stykke tid det samme igen.

Mit bundkort er et P4P800 Deluxe
Min Harddisk er WD 320GB HHD/7200 Rpm/16 MB/ Sata 2
Ram Samsung DDR400, 512 MB 2 stk
Pcu Pentium4, 3000MHz Socket 478 FSB800
Grafik Kort Asus AGP-V9950/DELUXE/128MB
PSU: ThermalTake 400W, P4, ATX-PSU

Har Windows XP Service Pack 2
Avatar billede halbestyren Nybegynder
05. februar 2007 - 11:33 #1
Har du prøvet at installere ny bios på bundkortet? Ellers ta batteriet ud af bundkortet ca 10 min og sæt det i den igen, så bliver bundkortet resat.
Avatar billede superland Nybegynder
05. februar 2007 - 16:04 #2
Har opdatert bios men vil da lige tage batteriet ud