Avatar billede valmin Nybegynder
04. februar 2007 - 22:42 Der er 3 kommentarer

Problemer med javascript scrollbar i IE 7

Hej,

Jeg har anvendt en javascript scrollbar med to lag hvor man kigger ind på indholdet af lag 1 gennem lag 2 og hvor javascriptet bruges til at scrolle lag 1 op og ned. Jeg har hentet scriptet (Text Scroll) på DHTMLcentral.com og det har virket fint uden problemer lige indtil nu.
Men med den nye IE 7 er scrollfunktionen holdt op med at virke!!

Håber der er nogle der kan hjælpe mig
Avatar billede steen_hansen Forsker
05. februar 2007 - 10:25 #1
Jeg ved det har virket til og med MSIE V6.0, men til gengæld kun i MSIE, og ikke i andre browsere. Et hurtigt gæt er, at det ikke virker fra V7.0. Men det er som sagt kun et gæt. Kigger med.
Avatar billede valmin Nybegynder
05. februar 2007 - 20:16 #2
Hej Steen,

Nej det har virket i alle browsere og sågar også på Mac.
Men nu har de herrer fra microsoft endnu engang gjort det umuligt at arbejde med mere sprøde funktioner når man laver sites. ØV

Håber nu stadig på at der er nogen der har en løsning
Avatar billede steen_hansen Forsker
08. februar 2007 - 07:38 #3
Ok, jeg tror jeg misforstod dit spørgsmål. Håber for dig, at du får nogle kompetente svar :(

Kigger stadig med, held og lykke