Avatar billede berbs Nybegynder
26. maj 2001 - 18:21 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Win2k og spil

Jeg kører win2k pro.

Nogle af mine spil kræver win9x.

Er der nogen her der kender et program som får win2k til at opføre sig som win9x.

Mvh.

Bjarne.
Avatar billede techno_dk Nybegynder
26. maj 2001 - 18:28 #1
Det tror jeg ikke du skal regne med at der findes, jeg tror mere du skal lede efter patches til de spil der ikke kan køre på 2k.
Avatar billede lauer Nybegynder
26. maj 2001 - 18:28 #2
det kan ikke helt lade sig gøre.
Men hvad er det for nogle spil du ikke kan spille i win2k ?
Jeg har ikke prøvet et eneste spil, som der ikke har virket heri... ( kører selv win2k )
tit er det bare fordi man ikke har installeret det ordentlig, eller at man ikke har kun ram.
Avatar billede holger88 Nybegynder
26. maj 2001 - 18:38 #3
hent service pak 1 og 2 det skulle kunne gøre arbejdet men du skal tage begge på samme sprog for ellers virker de ikke

http://www.microsoft.com/danmark/download/?MSCOMTB=ICP_Download|Oversigt
Avatar billede holger88 Nybegynder
26. maj 2001 - 18:40 #4
hvis de ikke er der begge 2 kan du hente dem her

http://www.solutions2all.dk/download.asp?catid=13&page=0
Avatar billede lauer Nybegynder
26. maj 2001 - 18:46 #5
Lad vær med at hente 2eren... den er dårlig, og åbner for nogle sikkerhedsfejl
Avatar billede berbs Nybegynder
26. maj 2001 - 19:05 #6
Jeg ved at der på win2k cd-rom\'en ligger et program der kan få win2k til at emulere win9x - kan blot ikke huske programmets navn.
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2001 - 20:07 #7
Berbs: Er det ikke acompact.exe eller lignende, du tænker på? Den findes nemlig på w2k cd\'en.
Avatar billede lauer Nybegynder
26. maj 2001 - 20:28 #8
Der er ikke nogen grund til at installere det program.
De fleste test som sammenligner Win2k og win98, viser at win2k er bedst.
Det er altså til spil jeg snakker om 8)
Avatar billede annikadk Nybegynder
26. maj 2001 - 20:34 #9
machomann: der ER altså flere spil der ikke virker i win2k, så drop da det der *grrrr*
Avatar billede digiartist Nybegynder
26. maj 2001 - 23:18 #10
Installer win98 og installer win2k på samme harddisk.
jeg har ldt af det samme problem.
Jeg kan ikke scanne da der ikke findes driver til win2k. Derfor er jeg nødt til at installere win98 osse scanne fra dette og så skifte styresystem.
Avatar billede berbs Nybegynder
27. maj 2001 - 10:45 #11
Programmet jeg søgte hedder apcompat og er placeret på win2k cd-rom\'en under support.

Spillet jeg ikke kunne (og stadig ikke kan) få installeret er Need for Speed III - ser ud til at jeg må skifte tilbage til win98.