Avatar billede fillen Nybegynder
04. februar 2007 - 17:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan jeg se net-tv med Media Center?

Er det muligt at streame net-tv med Media Center?
Avatar billede triton Nybegynder
05. februar 2007 - 10:59 #1
Hmm.... du kan bruge sputnik fra tv2 direkte i medie center browseren. Ellers kan du jo benytte medieplayeren direkte og streame den vej igennem, det er jo bare en normal XP der ligger indenunder.
Avatar billede rasmuseeg Nybegynder
22. november 2008 - 17:30 #2
Ja, du kan hente Web Media som er et plugin til MCE. Hvis du skulle have en Xbox 360 ved siden af, virker det også igennem Xbox 360 extender.

Du kan hente det fra min side.
www.myego.dk

Håber det er svar nok.
Avatar billede rasmuseeg Nybegynder
22. november 2008 - 17:32 #3
Glemte at fortælle, at hvis du har Windows XP MCE skal du dog søge google. Den version som ligger på mins side er til Windows Vista MCE