Avatar billede cryza Nybegynder
04. februar 2007 - 10:50 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Fejlmeddelelse - Har brug for hjælp.

Kære brugere på eksperten.

- Jeg har lige formateret min computer, hvilket ikke er første gang, men jeg er begyndt at få en blå skærm frem, hvor der står følgende:

*** STOP: 0x0000008E (0x0000047,0x80521B50,0x80555E8C,0x00000000)

Nogen der ved hvad der kan være galt, og evt ved hvordan jeg kan løse det? - Det vil gøre mig vildt glad.

På forhånd tak.
Avatar billede huset Praktikant
04. februar 2007 - 10:57 #1
Tyder på RAM fejl
Avatar billede huset Praktikant
04. februar 2007 - 10:57 #2
Avatar billede jcr Nybegynder
04. februar 2007 - 10:58 #3
Sandsynligvis konflikt mellem hardware og drivere. Du kunne jo forsøge at starte op i fejlsikret tilstand og køre en systemgendannelse. Prøv også at checke din enhåndshåndtering for fejl.
Avatar billede peet-49 Novice
04. februar 2007 - 11:00 #4
Avatar billede huset Praktikant
04. februar 2007 - 11:02 #5
ikke nemt at starte når den ganstarter.

Du kan HVIS styresystemet er blevet installeret gøre sådan:

Slå automatisk genstart fra>>
Højre lik på Denne Computer > Egenskaber > Avanceret - Start og Genoprettelse - Fjern hakket i genstart automatisk

Tror dog dine RAM skaber problemet.
Prøv evt at pille et modul ud hvis de sidder som 2x XXX og test dem seperat.
Avatar billede huset Praktikant
10. februar 2007 - 09:13 #6
Venter spændt eller smed jeg løsning nok?
Avatar billede huset Praktikant
16. februar 2007 - 10:52 #7
Har du brug for mere support?
Avatar billede cryza Nybegynder
02. april 2007 - 11:38 #8
Jeg gik til rep. med den, og efter de havde forsøgt reperation på den 4 gange, fik jeg modvilligt mine penge igen.

Jeg vil også gerne lige undskylde mine sene svar, men der har været noget i vejen.

Mange tak og undskyld :).