Avatar billede djinkx Nybegynder
03. februar 2007 - 15:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Webdesign med evt. betaling

Hej,

jeg søger en der vil hjælpe mig med en hjemmeside der mest af alt skal indeholde humoristisk materiale.
Det jeg skal have hjælp til designmæssigt, er opbygningen af menuen.

Det skal være en topframe og en venstre frame, der flettes sammen. Med sideindoldet i en hovedframe for sig.
Selve menupunkterne skal stå i den venstre frame, mens sidens overskrift/logo skal være i topframen.

Designmæssigt skal de to frames hænge sammen, og i højre side af topframen skal der være et rævehoved (designet humoristisk og gerne med knurhår ala en kats).
Rævens krop skal slange sig fra højre mod venstre i topframen og figurere som baggrund i forhold til overskriften.
Ydermere skal kroppen slange sig ned i venstre-framen, udmundende i en pjusket hale for neden under menupunkterne.

Jeg vil gerne give lidt betaling hvis nogen skulle finde projektet sjovt og vil bruge lidt ekstra tid på finesse, samt at stå standby i forløbet med udviklingen af sitet.

Håber det er noget du vil finde sjovt og kan hjælpe mig med.

Mvh
Dan Bering
Avatar billede djinkx Nybegynder
03. februar 2007 - 15:20 #1
Til farverne skal ræven naturligvis være orange, mens sitet i sig selv skal være sort.
Bør skabe en god kontrast.
Avatar billede lesp Nybegynder
04. februar 2007 - 15:37 #2
Kontakt mig på MSN eller mail: bratsch [snabela] ofir.dk
Avatar billede djinkx Nybegynder
15. marts 2008 - 17:56 #3
lukker