Avatar billede hebsbebs1 Nybegynder
03. februar 2007 - 01:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Gave fra Microsoft Vista Ultimate - Fuld Version eller hvad

Min bror og jeg har et mindre væddemål igang.
Via hans IT job har han fået en Vista Ultimate Fuld version i gave + Offive 2007.
De er dog ikke i kasse og der står intet om OEM.
Han siger at det Fulde versioner, blot i gaveposer, så man stadig kan udskifte sit bundkort som man vil.
Er dette korrekt
Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2007 - 01:15 #1
Det er svært at sige, hvis stædet hvor han arbejder er guld certificeret partner, får firmaet adgang til x-antal gratis produkter.
Dvs, server software, og workstation.
Avatar billede mystik Juniormester
09. februar 2007 - 20:28 #2
Vista OEM kan man ikke skifte bundkort uden en ny licens! Retail udgaven kan man skifte så tit man vil! Har det fra Microsoft
Avatar billede Slettet bruger
09. februar 2007 - 20:50 #3
Det er nemlig rigtig mystik !  Det kan man bare ikke    men hvad har det med spørgsmålet at gøre ?
Avatar billede hebsbebs1 Nybegynder
26. april 2008 - 11:46 #4
Har klaret det