Avatar billede powertools Nybegynder
01. februar 2007 - 13:09 Der er 1 løsning

webmaster til PHP5 internetbutik

Hej, jeg har en aktiv internetbutik som er kodet i objektorienteret PHP5 fra bunden. Jeg har brug for en frisk person som har lyst til at håndtere diverse opdateringer, udviklingsopgaver mm. i forbindelse med min butik. Opgaverne kommer løbenede hvorfor der er tale om et fritidsjob/freelancejob.

Jeg har dog lige nu nogle opgaver som venter på at blive løst:

*implementering af PBS betalignsmodul
*tilpasning af produktdatabase (MySQL) til opdatering via upload/download af data som tekstfil. Jeg vil gerne kunne downloade en tilpasset fil fra databasen som kan importeres som eksempelvis kommasepareret fil i regnskabsprogrammet summasummarum. I summasummarum kan priser etc. tilpasses hvorefter filen skal kunne eksporteres til databasen igen. *rettelse af diverse tekniske fejl mm. på sitet
*tilføjelse af små funktioner i sitet så som notatboks på bestillingssiden, skiftende visninger af udvalgte produkter på forsiden mm.

jeg tilbyde løn for tiden der bruges, og forventer at den rette person til jobbet passer nogenlunde på nedenstående beskrivelse:

*har styr på objektorienteret PHP5 programmering
*har lyst til selv at styre hvornår han/hun vil arbejde
*er f.eks. i gang med uddannelse og har brug for et fleksibelt fritidsjob
*har lyst til at varetage ansvaret for viderudviklingen af en fungerende internetbutik

Hvis ovenstående er noget for dig, er du velkommen til at kontakte mig på telefon: 29 91 99 11, eller email: birksoe@gmail.com hurtigst muligt.
Avatar billede powertools Nybegynder
10. juni 2011 - 17:22 #1
OK