Avatar billede bengtm Nybegynder
31. januar 2007 - 18:25 Der er 11 kommentarer

Windows installer 3.1

1. Hvorfor kan jeg ikke downloade ovennævnte fil?
2. Ligeledes kan jeg godt downloade Explorer 7.0, men jeg kan ikke installere
Er der nogle filer der evt. blokerer?
31. januar 2007 - 18:29 #1
lyder lidt som du ikke ahr en lovlig version, for så kan man nemlig ikke hente msi installer 3.1
Avatar billede mcgoat Nybegynder
31. januar 2007 - 18:34 #2
og man kan heller ikke installere IE7 hvis man ikke har en lovlig version
31. januar 2007 - 18:35 #3
nej det er da vist egenligt rigtigt nok, så det tyder jo endnu mere på det skyldes en ikke valideret maskine,
Avatar billede off-line Nybegynder
31. januar 2007 - 19:15 #4
Hvis det ikke er en lovlig version, får brugeren at vide, at windows ikke kan
valideres. Hvis du får den besked, og du har en lovlig nøgle, så ring til Microsoft
om problemet.
Avatar billede m2000 Nybegynder
03. februar 2007 - 17:23 #5
Windows Installer 3.1 ka godt installeres med en ikke legal cd key men det rigtigt nok at ie 7 ik kan fordi det krøæver validering... Inde på microsoft hjemmeside skal man dog validere for at downloade Windows Installer 3.1 men hvis du bare har aktiveret automatiske opdateringer henter windows det jo af sig selv...
Avatar billede bengtm Nybegynder
03. februar 2007 - 23:36 #6
Jeg har en valideret maskine, og min bærbare Amilo, har ikke haft disse problemer.
Kan der evt. være problemer med feks. Firewal, eller kan der ligge noget i evt. downloadet filer?
Avatar billede bengtm Nybegynder
03. februar 2007 - 23:39 #7
Jeg har en valideret maskine, og min bærbare Amilo, har ikke haft disse problemer.
Kan der evt. være problemer med feks. Firewal, eller kan der ligge noget i evt. downloadet filer?
Avatar billede off-line Nybegynder
03. februar 2007 - 23:42 #8
Har du 2 maskiner og 1 winCD? En windows kan kun valideres til den maskine,
den er registreret til. Alt har du 2 maskiner, skal du have 2 nøgler til windows.
Avatar billede off-line Nybegynder
03. februar 2007 - 23:45 #9
PS. et svar bruges kun, når det er et svar på det stillede spørgsmål.
Hvis man bare svarer (besvarer) på en kommentar, er det også en kommentar.
Avatar billede bengtm Nybegynder
03. februar 2007 - 23:57 #10
Nej jeg har 2 maskiner og hver sin registrering.
Avatar billede off-line Nybegynder
04. februar 2007 - 00:04 #11
Jeg har prøvet flere af de gratis firewalls, ingen gav problmer. Jeg
kører nu med Zonelab og har for få dage siden opdateret hos MS.