Avatar billede haidar-z Nybegynder
31. januar 2007 - 18:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvordan kan jeg fjerneTrojan.Peacomm det er en virus,.

Jeg har fået en virus som hedder trojan.peacomm , hvordan kan jeg fjerne den ? Er der f.eks et program som man kan downloade uden det koster penge eller bare gøre det fra computeren? Den kom lige pludselig op at den ikke er beskyttet mod den virus og den spreder sig hurtigt over internettet.
Avatar billede ejvindh Ekspert
31. januar 2007 - 23:29 #1
Prøv at opdatere Norton, og se om meldingen stadig kommer. Hvis den gør, så hent dette værktøj, og gem det på dit skrivebord:
http://www.uploads.ejvindh.net/rootchk.exe

Kør programmet. Efter kort tid vil der dukke en logfil op. Kopier indholdet af denne log herind i tråden.
Avatar billede haidar-z Nybegynder
01. februar 2007 - 14:14 #2
********************************* ROOTCHK-LOG

No Rustock/Peacomm-rootkits found.

********************************* ROOTCHK-LOG-end
Avatar billede haidar-z Nybegynder
01. februar 2007 - 14:15 #3
Sådan her eller hvad ?
Avatar billede ejvindh Ekspert
01. februar 2007 - 21:40 #4
Hvorfor har du selv taget pointene tilbage for spørgsmålet?

Du har ikke peacomm rootkit på din computer.
Avatar billede haidar-z Nybegynder
03. februar 2007 - 13:07 #5
kom til det.
jeg har den der virus ,
Avatar billede ejvindh Ekspert
03. februar 2007 - 13:15 #6
Hvad får dig til at tro det? Hvis det er norton, der advarer om den, så prøv at skrive den præcise meddelelse, som du får.