Avatar billede nillinx Nybegynder
30. januar 2007 - 22:15 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

WinAPI bog?

Er der en online complete bog omkring windows api?

MSDN er jo kun tilgængeligt på nettet, eller hvad?

F.eks har jeg en help file fra Delphi 7 omkring win32 api, men jeg tror squ ikke den er helt complete.

Eller i det ekstreme tilfælde, en bog der kan købes.
Avatar billede arne_v Ekspert
30. januar 2007 - 22:38 #1
For den komplette reference docs skal du nok have MSDN paa CD.

Kan koebes. Og har nogle gange kunne downloades ogsaa.

For en bog med de vigtigste koncepter er Petzold en klassiker.
Avatar billede nillinx Nybegynder
30. januar 2007 - 23:01 #2
Hvad mener du med de vigtigste koncepter?

Såsom vindue style osv?

Jeg har Visual Studio 2005, ved ud om den er med der? Jeg kan huske der var noget documentation jeg kunne installere, men det gjorde jeg ikke.

For det kunne være skide fedt at have det her og nu.

Faktisk så mangler jeg i øjeblikket en funktion som kan give ciffergruppeseparator tegnet.
Avatar billede nillinx Nybegynder
31. januar 2007 - 00:19 #3
Det var den fandt jeg så ud af, men hvilken bog vil du anbefale, hvis man skulle købe en?

Den skulle gerne dække så meget som muligt.
Avatar billede arne_v Ekspert
31. januar 2007 - 00:57 #4
generelle Win32 koncepter

nej Petzolds bog kommer ikke med VS

men dokumentationen af Windows styles kommer med VS

og jeg kommer lidt i tvivl når du skriver VS 2005 - mener du Win32 API eller snakker
du om .NET udvikling ??
Avatar billede nillinx Nybegynder
31. januar 2007 - 08:26 #5
Jeg har VS 2005 IDE'et.

Medhørende dokumentation for .NET og Winapi32 - Synes dog det ville være rart med en bog som man kunne køre igennem.
Avatar billede arne_v Ekspert
25. marts 2007 - 16:14 #6
Tid at få afsluttet her ?
Avatar billede arne_v Ekspert
06. maj 2007 - 22:46 #7
all set ?