Avatar billede mt79 Nybegynder
30. januar 2007 - 20:40 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Webshop som kan håndtere salg af filer

Jeg er på udkig efter en hosted løsning (og ikke noget OS som jeg selv skal bygge fra bunden) som kan håndtere at sælge filer, således at når kunden har betalt får han/hun adgang til download af en enkelt fil. Det skal være en løsning som er skabelon baseret, således at den kan håndteres uden viden om HTML, CGI, XML og alt det andet frække.

Mvh
Mikkel
Avatar billede keysersoze Guru
30. januar 2007 - 22:39 #1
Avatar billede mt79 Nybegynder
31. januar 2007 - 00:31 #2
Morsomt, ja. Men eftersom at jeg ikke har kunnet bruge de svar som du linker til, har jeg blot bevæget mig videre til et andet forum som måske har nogle bedre idéer.
Avatar billede keysersoze Guru
31. januar 2007 - 07:32 #3
vidste faktisk ikke at du var den samme - regnede faktisk ikke med det da spm-formuleringen langt fra var den samme og fordi der ikke havde været feedback til kommentarerne på amino. men fair nok :)
Avatar billede areon Nybegynder
31. januar 2007 - 07:46 #4
Hej Mt,

Jeg er lige faldet over dit indlæg. Jeg har tidligere erfaringer med en lignende løsning, og er derfor interesseret i at tilbyde dig udvikling af en sådanne. Jeg ved ikke helt hvad det er du søger, men som jeg forstår det, søger du en shop der kan sælge filer "åbne dem periodisk" til download og herefter lukke dem igen. Kunden han betale evt. med kreditkort etc.

Jeg vil sætte hele systemet op i vores CMS system så det i al' fremtid er let og overskueligt for dig at håndtere og administrere.

Lad mig høre om det kunne have din interesse.

Du kan kontakte mig på
skype thomassorensenbg eller via mail sorensen@orangeweb.dk

Med venlig hilsen
Thomas Sørensen
Avatar billede andre12 Nybegynder
11. februar 2007 - 22:44 #5
Hej Mikkel.
Jeg kan strikke en hvilken som helst løsning sammen med et af mine CMS systemer, http://www.site-editor.dk eller http://www.seo-cms.dk. Et eksempel på en specialløsning med dankort betaling er http://www.brilleglasset.dk, hvor folk lægger en række synsdata sammen med ordren.
Mvh,
Christian
Avatar billede peder_taketwo Nybegynder
22. februar 2007 - 17:05 #6
Hej Mikkel
Jeg vil da gerne være med i kampen om opgaven. Jeg kan desværre ikke sige noget om prisen, men hvis du vil sende mig din kravsspecifikation kan jeg hurtigt få sat et tilbud sammen til dig. psj@taketwo.dk

Peder
Avatar billede mt79 Nybegynder
23. februar 2007 - 17:27 #7
Hej Thomas.
Du kan jo lige smide et svar så du kan få point (ud over også at have fået opgaven)
:-)