Avatar billede vega84 Nybegynder
30. januar 2007 - 18:03 Der er 2 kommentarer

Installere Vista på en Raptor SATA 1 disk?

Hej.

Kan det passe at Vista ikke understøtter SATA diske uden indlæsning af driver? Når jeg vil installere en ny installation, så skriver den noget med at den ikke kan bruge disken til installationen. Den ser Raptoren fint nok.
Avatar billede larssorensen Nybegynder
01. februar 2007 - 00:08 #1
jeg kører selv med en raptor disk på vista og har haft både 32 og 64 bit installeret uden nogen brug af drivere og uden nogen problemer overhovedet.
prøv at checke dine settings i bios.
Avatar billede vega84 Nybegynder
01. februar 2007 - 00:12 #2
Har selv fået det løst, men takker for dit svar. ;)