Avatar billede halbestyren Nybegynder
30. januar 2007 - 13:01 Der er 2 kommentarer

Problemer med tastetur og access

Jeg har et problem jeg håber en eller anden kan være behjælpelig med, der hvor jeg arbejder er der en bruger som arbejder på en tynd klient. Ligemeget hvor hun logger ind, er det samme problem med tasteturet når hun bruger access og xal. Tasteturet reagere som om at knappen "ALT" er trykket ned hele tiden, det problematiske ved det er at mange genvejstaster aktiveres i de program hun burger og derfor sker der tit uventede ting:) Håber i kan hjælpe med at kunne deaktivere denne funktion.
Avatar billede supertekst Ekspert
30. januar 2007 - 15:01 #1
Er det kun i Access og XAL problemet opstår - hvad med andre programmer?
Har I prøvet et andet tastatur?
Avatar billede halbestyren Nybegynder
31. januar 2007 - 08:22 #2
Når først fejlen opstår så er det i alle programmer det forekommer indtil terminalen genstartes. Nej jeg har ikke skiftet tasteturet, vil jeg lige prøve i løbet af i dag.