Avatar billede humlebi Nybegynder
30. januar 2007 - 11:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

hvilken upload hastighed til online spil

Hej alle
Jeg har indtil nu haft medarbejderbredbånd med en hastighed på 2048/512 (det er den højeste, vi kan få her på landet).

Nu skal jeg selv betale og ønsker derfor en billigere forbindelse. Men hvor langt kan jeg gå ned, og hvor meget betyder upload hastigheden, når min søn stadig gerne vil kunne spille online spil, være på MSN og Skype samtidig?

Hilsen Susanne
Avatar billede coderdk Praktikant
30. januar 2007 - 13:34 #1
Du skal nok ikke under 256Kbps ned, så jeg ville sige mindst 512/256 Kbps :) Spil bruger ikke så meget igen, men jo mere der er at tage af, jo bedre "føles" spillet...
Avatar billede humlebi Nybegynder
24. januar 2008 - 13:55 #2
En meget forsinket tak for dit svar - vil du ikke lægge et svar?
Avatar billede coderdk Praktikant
24. januar 2008 - 14:11 #3
hehe ok :)