Avatar billede jonassf Nybegynder
30. januar 2007 - 09:50 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Hvor kan jeg skaffe Scandis Vital?

Har lige købt en bærbar PC til min lillebror. Han har desværre store problemer i skolen da han er ordblind og mener derfor, at en PC vil kunne hjælpe ham.

Jeg mangler bare et program som hedder Vital (Scandis Vital), som er et program som kan læse alt op, som han markere på sin PC. Dette program koster så bare 7.500 kr. Og det vil jeg simpelhen ikke bruge så mange penge på. Så hvis nogen har en gratis trailer evt. med crack til så skriv lige......

Hvis i ellers kender nogle programmer, som vil kunne hjælpe ham, vil jeg også gerne høre om dem.
Avatar billede jps6kb Novice
30. januar 2007 - 09:56 #1
"gratis trailer evt. med crack" <<-- Ulovligt og derfor vil du ikke få svar på det her på Eksperten, da det er i strid med reglerne.

www.adgangsforalle.dk. Deres fjernbetjening kan gøre det.
Avatar billede jps6kb Novice
30. januar 2007 - 09:56 #2
Var et svar.
Avatar billede jonassf Nybegynder
30. januar 2007 - 10:09 #3
Beklager meget.... En trailer version ville også være fint i sig selv...

Linket du skrev virker vist ikke (Siden kan ikke vises).
Avatar billede jps6kb Novice
30. januar 2007 - 11:06 #4
Hov.. min fejl.

http://www.adgangforalle.dk/ Sådan der.