Jeg får følgende meddelelse, når Outlook åbnes: "Der var problemer i forbindelse med læsning af en eller flere af påmindelserne. Nogle af påmindelserne vises måske ikke. Det lykkedes ikke at indlæse gentagelsesoplysningerne for aftalen"
Jeg har forsøgt at reparere Outlook og afinstallere og geninstallere, men jeg får stadigvæk ikke vist påmindelser.
Har haft alle aftaler fjernet i Outlook og fik stadigvæk fejlen. Er efterhånden desperat. Vores IT-afd. mener ikke, at der er andet at gøre end at fjerne min profil fra AD, hvilket jeg helst vil undgå, da det fører en masse andre problemer med sig... Har prøvet at køre cleanreminders uden Messenger.
Nej, desværre ikke. Jeg lever med hver dag at sige OK til den fejlmeddelelse der kommer frem, når jeg åbner Outlook. Hvis du finder en løsning er jeg naturligvis meget interesseret i at høre mere...
Jeg har prøvet at google fejlen. De fleste svar jeg får er at man skal tage en visning der hedder "tilbagevende aftaler" i kalenderen. Man skal derefter åbne aftalerne en for en. Hvis man støder på en der ikke kan åbnes er det dén der fejler, og man kan slette den eller ændre gentagelsesoplysingerne for aftalen. Hvis I selv har mod på at støve rundt på nettet, så er her den engelske formulering af samme fejl:
Ovenstående løsning hjalp ikke for mig (eller rettere: min kunde). Det, der var årsagen, er at .PST-filen var oprettet under datafiler TO gange. Efter jeg fjernede den ene (som ikke var standard), kom det hele til at virke.
Albert van Harten
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.