Avatar billede rojani Nybegynder
29. januar 2007 - 19:26 Der er 3 kommentarer

SD card i DELL Inspiron 9400

Når jeg montere et SD Card i min laptop,kan jeg ikke komme i kontakt med det.Det vises ikke i stifinder, men i tray der hvor der vises "Sikker fjernelse af hardware" er det der, med drev bogstav og alt. Når jeg checker det med forskellige progrmmer så som diskeeper og paragon partition manager vises det også der, bare ikke i stifinder.
29. januar 2007 - 22:52 #1
har du tilføjet drevet et bogstav i disk manageren ?
Avatar billede rojani Nybegynder
30. januar 2007 - 16:48 #2
nej,den for et drevbogstav automatisk. Jeg har prøvet at ændre det til et andet bogstav uden held. Jeg kan tag sd kortet og sætte det i en anden computer eller en card reader forbundet via usb i min egen laptop og der virker det. Jeg få drevet op i stifinder og den åbner automatisk en mappe.
Avatar billede screem_brille Novice
01. februar 2007 - 13:07 #3
lyder besynderligt