Avatar billede bangse Nybegynder
26. maj 2001 - 03:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

æ,ø,å, problem i office 2000

Ovenstående tre bogstaver står for tæt på de efterfølgende bogstaver når der er printet ud, men ikke før.

Printeren er en Winwriter 200.
Avatar billede rickypriv Nybegynder
26. maj 2001 - 04:10 #1
Din font opsætning er sikkert forkert på din printer.. Hvilken printer bruger du? Jeg kan ikke finde din printer.. du er sikker på at det ikke er en 100 eller 150c?
Avatar billede rickypriv Nybegynder
26. maj 2001 - 04:11 #2
Undskyld.. har fundet den... tjekker lige om jeg kan finde noget på deres hjemmeside..
Avatar billede rickypriv Nybegynder
26. maj 2001 - 04:17 #3
Jeg kan se at du skal sætte din landkode til dansk.
Avatar billede bangse Nybegynder
26. maj 2001 - 15:46 #4
hej Rickypriv !

Man skal også sove engang imellem, derfor er jeg først tilbage nu. Sorry !

Problemet eksisterer kun i Office 2000. Jeg har prøvet at installere word `95, og dette fungerer korrekt.
Avatar billede rickypriv Nybegynder
28. maj 2001 - 01:19 #5
Hvis det er en engelsk version af office 2K kan det jo være at din landekode er blevet ændret.. prøv ellers at installere printerdriveren igen efter at du har installeret office 2K.. Det lyder som om at det er office der har lavet ged i den.
Avatar billede bangse Nybegynder
05. juni 2001 - 15:12 #6
Der er intet der hjælper, så jeg lukker spørgsmålet