Avatar billede wert Nybegynder
29. januar 2007 - 12:53 Der er 8 kommentarer

"Generic Host Process For Win32 Services"

"Generic Host Process For Win32 Services" den fejl får jeg, og har læst mig frem til det er en SP2 filfejl.
Var inde på Microsoft.com og finde noget som skulle rette det, men det hjalp intet.
Nogle der ved hvordan jeg kan rette det? det er rimlig irriterene da jeg mister net, og min computer begynder at fucke!
Avatar billede mcgoat Nybegynder
29. januar 2007 - 12:55 #1
Har du prøvet at reinstallere SP2?
Avatar billede wert Nybegynder
29. januar 2007 - 12:57 #2
Nu spørg jeg måske utroligt dumt, men kan man bare gøre det, ved at overinstaller det eller skal jeg først slette SP2? og hvordan gør jeg det? :D
Avatar billede mcgoat Nybegynder
29. januar 2007 - 12:58 #3
Du kører bare installationen af SP2 igen :)
Avatar billede goose Nybegynder
29. januar 2007 - 13:03 #4
Du har vel ikke tilfældigvis en HP printer installeret?

/Goose
Avatar billede hcma Novice
29. januar 2007 - 13:37 #5
har du fået den efter lige efter du har installeret SP2 ?  (altså mistet internetforbindelsen)
Avatar billede wert Nybegynder
29. januar 2007 - 13:55 #6
Goose, nej.

hcma ehm lidt svær at svare på da jeg installerede SP2 med det samme da jeg installerede XP!
Avatar billede hcma Novice
29. januar 2007 - 14:17 #7
hvis du har mistet internetforbindelsen i.f.b. du installerede sp2, er der måske en løsning her:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=17d997d2-5034-4bbb-b74d-ad8430a1f7c8
Avatar billede milter Ekspert
30. januar 2007 - 18:19 #8
Har du prøvet at checke din firewall?

Jeg ved, at hvis ikke processen får lov at tage forbindelse til nettet, når jeg installerer og konfigurerer ZoneAlarm, så er der nul forbindelse til nettet.

Har du læst her:

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;314056