Avatar billede blink0606 Nybegynder
28. januar 2007 - 17:53 Der er 2 kommentarer

Udvikler / Partner søges til mobil networking applikation.

Hej.

Jeg søger en udvikler som kan programmere / udvikle et softwareHej.

Jeg søger en udvikler som kan programmere / udvikle et software applikation til mobiltelefoner. Kan sige så meget at det har noget med bluetooth og social networking at gøre.
Der snakkes om en application hvor man kan oprette sig som bruger på den konkrete hjemmeside og afgive sine informationer, hvor man derefter får et program ned til sin mobiltelefon.
Resten af informationerne vil blive givet når den rigtige udvikler er fundet.
Hvis det lyder som noget du ville kunne, så send meget gerne en mail eller skriv dine kontakt informationer her i forum´et,

Jeg har nogen personer som vil have interesse i at kunne hjælpe med det mere økonomiske såsnart en beta er blevet udviklet.

Der vil blive lavet 50/50-deling mellem udvikler / partner og jeg.

(Webdesign mm. er der blevet sørget for)

Med venlig Hilsen

Petersen

Email: Petersen0606 (a) gmail.com
Avatar billede hardwaretweaker Nybegynder
30. januar 2007 - 20:18 #1
Hej,

Lad mig høre lidt mere om din ide.

sales (at) newravio (dot) com

Mvh Stefan
Avatar billede theprofessor Nybegynder
19. februar 2007 - 16:03 #2
er nødt til at høre lidt mere om din applikation, f.eks. hvad den skal, hvilken sprog den skal udvikles i(java, j#, c# c++, c, ...), og hvilken telefon OS der er tale om (Symbian, MS mobile, palm, ....?