Avatar billede kokkeole Nybegynder
28. januar 2007 - 17:46 Der er 7 kommentarer

Søger på drev i stedet for at åbne

Når jeg dobbeltklikker på et af mine drev, åbner der et vindue med "søgeresultater" i stedet for at åbne drevet. Jeg kan dog godt højreklikke på drevet og vælge åbn fra rullemenuen.
Egentlig ikke det store problem, men møgirretende.
Nogen der har et bud?, så jeg kan dobbeltklikke og åbne drevene igen på normal vis?
Hilsen Ole
28. januar 2007 - 18:51 #1
Avatar billede kokkeole Nybegynder
28. januar 2007 - 19:28 #2
Tak, men der står none allerede, så det må være noget andet.
28. januar 2007 - 19:54 #3
Hmmm... Måske RegCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm (Specielt punktet [Problemer]...)
Avatar billede ksoren Nybegynder
28. januar 2007 - 20:03 #4
Prøv det samme under drive

HKEY_CLASSES_ROOT\Drive\shell
Avatar billede gratis Nybegynder
29. januar 2007 - 04:32 #5
den nemme løsning: hent denne fil og kør den, "Search Opens When Double Clicking A Folder" http://www.kellys-korner-xp.com/regs_edits/folderopenssearch.reg genstart maskinen når det er gjort.
Avatar billede ksoren Nybegynder
29. januar 2007 - 04:42 #6
Directory er den nøgle hcma omtaler. Stifinder kigger slet ikke på Directory nøglen, når man trykker på et drev
Avatar billede kokkeole Nybegynder
29. januar 2007 - 21:16 #7
Det virkede ksorme. Tak for hjælp. Nu skal jeg bare have hjælp til at give ksoren de point. Jeg har før kvajet mig ved at give mig selv point, dog uden selv at jeg vidste det.
Hilsen Ole