Avatar billede gloster Nybegynder
28. januar 2007 - 16:00 Der er 4 kommentarer

mørk billede

hej når jeg forsøger at afspille film på min comp. er billedet meget mørkt. det er det også når jeg ser sputnik tv på tv2. hvordan kan det være og hvad kan jeg gøre? nogen der gider hjælpe mig???

m v h

gloster
Avatar billede nva Praktikant
29. januar 2007 - 08:00 #1
Hvilket grafikkort har du? Kan du ikke finde et sted under egenskaber på dit grafikkort hvor du kan ændre indstillingerne?
Avatar billede gloster Nybegynder
29. januar 2007 - 12:17 #2
jeg bruger noget nvidia grafikkort. og ja, jeg kan se at hvis jeg går ned i højre hjørne af menubaren, og finder ikonet, så kan jeg vist gøre et eller andet. Costum settings, color correction  m m.
men jeg aner ikke hvad jeg skal gøre.
Avatar billede nva Praktikant
01. februar 2007 - 08:33 #3
Hvis jeg var dig ville jeg prøve mig lidt frem med de indstillinger - det lyder som om du er det rigtige sted.
Avatar billede gloster Nybegynder
01. februar 2007 - 18:18 #4
jo, jeg har forsøgt at justere lidt på farverne og lyset, men jeg har jo kun problemmet når jeg afspiller en dvd og ser tv på nettet. ellers funker compen jo fin nok.