Avatar billede luckysuite Nybegynder
28. januar 2007 - 13:40 Der er 3 kommentarer

Design og brugervenlighed: www.luckysuite.com

Jeg vil meget gerne have alle jeres kommentarer til

www.luckysuite.com

Det bliver en spilleportal med artikler, nyheder og anmeldelser af de store spillesteder.

Jo mere konstruktiv kritik jeg kan få, jo bedre!

Hvad synes i?
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2007 - 13:53 #1
Jeg synes siden er meget harmonisk, farverne passer godt sammen og knapperne i toppen passer godt sammen. dog synes jeg den aller øverste menubar ikke er god der.
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2007 - 13:57 #2
Hov den sprang videre, nåh jeg synes også der er lidt for meget information på forsiden, efter min mening er det bedre at give kort men præcis information og så lave alle ekstra tingene på en eller flere undersider.
Avatar billede s_skytthe Nybegynder
28. januar 2007 - 21:58 #3
flot side.
men syntes ikke så godt om den grønne farve på (c) billedet i bunden. passer ikke rigtigt ind i resten