Avatar billede he99 Nybegynder
24. november 1999 - 08:34 Der er 4 kommentarer

FEJL: 3146-ODBC--call failed.

Jeg har en Access database kørende på et site, men den kommer dagligt med følgelde fejl: FEJL: 3146-ODBC--call failed.

Hvad skyldes det??
Avatar billede ziber Nybegynder
24. november 1999 - 09:25 #1
Det kan skyldes, at din database ikke er tilgængelig, eller at du i noget af din kode, henviser forkert. Jeg tror nu mest på at den ikke can få adgang dertil. Enten er den ikke tilgængelig på serveren, eller databasen er låst, af andre programmer, eller af noget andet af din kode
Avatar billede he99 Nybegynder
24. november 1999 - 10:41 #2
Hvorfor er det så kun nogen gange?!
Avatar billede ziber Nybegynder
24. november 1999 - 12:54 #3
Det kan være, at du har noget kode, som hænger i connection, at du ikke har lukket den igen
Conn = Close
Conn = Nothing

Eller at databasen bruges "Exclusive" af et anden kode, eller program
Avatar billede he99 Nybegynder
23. maj 2002 - 00:18 #4
Ikke aktuel mere...