Avatar billede hhrt Nybegynder
28. januar 2007 - 10:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Udvidelse af netværk (2 routere)

Vi vil gerne have udvidet vores trådløse netværk og har derfor købt en router mere. De to routere er forbundet med et PDS kabel på cirka 20 meter, men vi kan ikke modtage signalet fra den ene router. Vi har begrænset mulighed for at sende det trådløse signal rundt pga at de er opstillet i et skib med en del jern i skotterne.

Er der en øvre begrænsning på længden af PDS kablet eller er det en forkert opsætning af router(ne).
Avatar billede limemedia Nybegynder
28. januar 2007 - 11:00 #1
Du burde ikke have to routere, men derimod en "signal repeater" der forstærker dit signal og dermed kan dække et større område. Du kan tilføje flere repeatere til dit eksisterende netværk

Se evt også http://www.microsoft.com/athome/moredone/wirelesstips.mspx
Avatar billede hhrt Nybegynder
28. januar 2007 - 11:45 #2
Det er rigtigt. Det er mig der har skrevet forkert. Vi har en router og et access point. Så hardwaren skulle være rigtig.
Avatar billede limemedia Nybegynder
28. januar 2007 - 11:47 #3
hvilke modeller snakker vi om (mærke og model) ?
Avatar billede nva Praktikant
29. januar 2007 - 08:09 #4
Avatar billede hhrt Nybegynder
25. november 2007 - 09:44 #5
Lukker spørgsmål
HH