Avatar billede bankehytten Nybegynder
27. januar 2007 - 20:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

funtioner der ikke virker

Hejsa

Jeg har et problem når jeg går ind på www.ofir.dk og klikker på søg job så sker der ikke en dyt der står fejl på siden opstod nede i venstre hjørne.
når jeg går ind på www.bilka.dk og vil se tilbuds avisen så popper der ikke en dei op (pop up killeren er slået fra)

nogle der har en ide om hvad problemet er ????

Knus Henriette.
Avatar billede mcgoat Nybegynder
27. januar 2007 - 20:42 #1
hmm. prøvet at slette temporary internet files?

Funktioner->Internet Indstillinger->

Slet cookies.

Slet Filer (klik slet offlineindhold)

og se om det har hjulpet
Avatar billede bankehytten Nybegynder
27. januar 2007 - 20:45 #2
nope det hjalp ikke :-(
Avatar billede bankehytten Nybegynder
29. januar 2007 - 10:16 #3
Hejsa

Nu har jeg fået ofir til at virke ved at nulstille mine internet indstillinger under sikkerhed men jeg kan stadig ikke få det til at virke på www.bilka.dk www.fotex.dk virker heller ikke og min datter havde problemer på disney også.

Er der slet ingen der har ideer til havd problemet er ???

knus Henriette.
Avatar billede mcgoat Nybegynder
29. januar 2007 - 15:47 #4
Ville nok prøve at reinstallere Internet Explorer. Kan hentes fra www.microsoft.com/ie
Avatar billede bankehytten Nybegynder
31. januar 2007 - 11:27 #5
Hejsa

jeg har opgraderet til IE7 det løste problemet så må jeg leve med at jeg ikke bryder mig om den nye 7

smider du lige et svar til point så skal jeg se om jeg kan huske hvordan man gør ;-)

knus henriette.
Avatar billede bankehytten Nybegynder
21. september 2008 - 20:41 #6
lukker spørgsmål