Avatar billede hebsbebs1 Nybegynder
27. januar 2007 - 18:51 Der er 1 kommentar

Installatin af Logitech Quickcam5000 DRILLER PC

Har købt et Quickcam 5000 og er ellers fuldt tilfreds med Logitechs produkter.
Men dette Cam er dog for meget - Midt i installationen på min XP kommer en box og siger at drwtsn.32.exe har fundet en fejl og afsluttes.
Efter genstart kommer andre bokse op med fejl
1. WMI har fundet fejl
2. SSU.exe har fundet fejl og afsluttes.
3. Generic Device management Exeutable fundet fejl og afsluttes
Derefter kan jeg hverken starte Internet og Outlook op.

Disse bokse har jeg aldrig set før.

Hvad kan jeg gøre ved dette, så mit Cam 5000 kan virke

Jeg holder ellers min Pc MEGET ren hveranden dag med Spysweeper og registry Mechanic.
HLÆP HJÆP
Avatar billede matcho Nybegynder
27. januar 2007 - 20:05 #1
De webcam jeg har installeret har jeg først installeret softwaren og derefter sat usb stik i xp kommer og har fundet ny hardware ,kørt guiden og det har vrket.