Avatar billede panus Nybegynder
27. januar 2007 - 17:58 Der er 4 kommentarer

Skærm "hakker" ved Scroll?

Hej

Har lige købt min nye computer fra topdata, og har fået sat min Hp pavillion mx70 til. Alt fungerer fint bortset fra en lille ting. Hver gang jeg benytter Internet Explorer og forsøger at scrolle længere ned ad siden bliver det vist i "folder". Kan dette have noget at gøre med kvaliteten af min skærm eller blot konfigurationen? Det virker som om det bliver bedre når jeg går ned i 800x600...

Hilsen Panus
27. januar 2007 - 18:22 #1
... forkert/ikke rigtig driver til dit skærmkort !!!
Du bruger sansynligvis standard XP's driversæt... Jooo. det virker meeeen du ser jo reslutatet...
Avatar billede panus Nybegynder
27. januar 2007 - 19:07 #2
Okay dette vil altså sige at jeg har en forkert driver installeret?

Mit grafikkort er et geforce 7900gs kan du komme med en løsning til dette? Har lige købt computeren ved Topdata så håber på at det kan fungere optimalt.

Venlig hilsen Panus
29. januar 2007 - 10:46 #4
???