Avatar billede jenserik Nybegynder
27. januar 2007 - 17:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fejl ved brænding af DVD film

Hej
Er der nogen der har et godt råd.
Når jeg brænder film på DVD hakker den, og til sidst fryser den når jeg når til slutningen af filmen.
Det sker kun hvis filmen fylder hele DVDen så det må være de yderste spor det er galt med.
Jeg bruger Verbatim DVD+ x16
Brænderen er en Liteon 8x
Købt ny brænder Asus DRW-1608P35 16x
Nero  v 7.5.9
Brænder altid med max hastighed.
DVD filmene er afprøvet i en Phillips DVD og 3 forskellige interne DVD drev.

hilsen jenserik
Avatar billede mcgoat Nybegynder
27. januar 2007 - 17:59 #1
Når jeg brænder. Lige meget om det er CD'er eller DVD'er, så tager jeg altid hastigheden en tak længere ned end MAX. Måske jeg bare er for forsigtig. Men har hørt der er mange der brænder på den måde.

Så du kan godt brænde filmene? det er når du afspiller dem den fryser, eller?
Avatar billede jenserik Nybegynder
27. januar 2007 - 18:07 #2
Ja brændingen er OK det er når jeg afspiller filmen, bare jeg holder størrelsen på ca. 3.5Gb er der ingen problemer.
Avatar billede mcgoat Nybegynder
27. januar 2007 - 18:09 #3
Du har ikke prøvet at brænde en DVD helt ud, men med nedsat hastighed og se om den gør det samme?
Avatar billede jenserik Nybegynder
27. januar 2007 - 18:10 #4
Nej med det er da noget jeg helt sikkert vil prøve.
Avatar billede jenserik Nybegynder
27. januar 2007 - 19:57 #5
Tak for rådet mcgoat, to en 4.6Gb film som der var problemer med smed den på HDen og brændte den med 6x så var der 0 problemer.
Send lige et svar så du kan få point.
Avatar billede mcgoat Nybegynder
27. januar 2007 - 19:59 #6
:)