Avatar billede paulsteffen Nybegynder
25. maj 2001 - 22:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

skidtet fryser

Min maskine fryser med ca 1 times mellemrum, og den eneste måde at få liv i den igen på er at genstarte manuelt. Jeg får fejlmeddelelsen ulovlig handling i kernel 32, en efter sigende kedelig fejlmeddelelse at få. Jeg har for nylig formateret min harddisk, men har stadig den samme fejl dette til trods.
Kan nogen sige mig hvad jeg kan gøre for at komme dette til livs ??
med venlig hilsen Steffen
Avatar billede francke Nybegynder
25. maj 2001 - 22:42 #1
Der står ikke ugyldig sidefejl???
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
25. maj 2001 - 22:44 #2
Måske overophedning, har du prøvet at starte pcen uden hætte på og mærke hvor varm proccessoren er?
Avatar billede prins Nybegynder
25. maj 2001 - 22:52 #3
prøv at gå ind i bios og se hvor varm den bliver... Hvis det er en hurtig processor så sæt V ned eller hastigheden, eller køb en større processor, det lyder som den for hede ture!