Avatar billede roscow Nybegynder
26. januar 2007 - 20:37 Der er 2 kommentarer

lave popup i højre hjørne og få et program til at køre i baggrund

Hej

Jeg vil høre om der er nogen der ved hvrdan man laver sådan en popup der kommer nede i højre hjørne ligesom i msn, og hvordan man får programmet til at køre i baggrunden, så der kun er et ikon i procesbaren.
Avatar billede hmortensen Nybegynder
26. januar 2007 - 20:55 #1
Måske du kan bruge noget af det her:
http://www.codeproject.com/cs/miscctrl/taskbarnotifier.asp
Avatar billede lasserasch Juniormester
27. januar 2007 - 18:34 #2
Der findes masser af gratis komponenter på nettet, som kan lave popups, men den som hmortensen lige postede link til er da for sej!

Og hvad angår at dit program ikke skal vises, så kan du jo bare lave en this.hide();
når du loader din form.

/Lasse