Avatar billede schlosser Nybegynder
26. januar 2007 - 20:22 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

spørgeskema program / script eller lignende

Halløjsa, jeg er godt klar over at kategori kunne specificeres bedre men alligevel ik.

Jeg mangler et program eller et php script hvor jeg kan lave et spørgeskema i, som gemmer svarene i en database, og med mulighed for at gemme person oplysninger, så der kan være udtrækning af konkurrence, efter afslutningen.

Jeg har kigget på et program der hedder prono survey, men det var ik lige det, så kiggede jeg lidt på www.my3q.com, men det virkede lidt for amatør agtigt.

Det må gerne være gratis, eller koste et par hundrede kroner, det er ikke det væsenlige men ikke for dyrt.

Har du et godt bud?
Avatar billede Slettet bruger
27. januar 2007 - 15:25 #1
Er sikker på du kan finde en masse scripts der kan det helt gratis.

mine forslag:

www.hotscripts.com
www.sourceforge.net

Håber det kunne bruges
Avatar billede schlosser Nybegynder
27. januar 2007 - 15:33 #2
sourgeforce har jeg ikke kigget på, den vil jeg lige gennemgå i aften, problemet er bare at mange af de gratis scripts, programmer, eller sider der udbyder servicen, kun tager imod fx 30 eller 500¨respondenter, men vil ligge gennemse sourceforge og se hvad de har.
Avatar billede Slettet bruger
27. januar 2007 - 15:41 #3
Godt.

men du skriver lige en kommentar her igen, hvis du har brug for ydligere hjælp. Med tiden har jeg fået en del erfaring inden for research og søgning. Så kan altid lige søde lidt rundt omkring hvis ikke du finder noget.

Og hvis jeg ikke har for meget at lave i aften kan jeg muligvis kode et system til dig.
Avatar billede schlosser Nybegynder
27. januar 2007 - 16:40 #4
systemet jeg leder efter skal bruges til at kortlægge den danske simpsons fan kultur, men må lige se efter, der må være noget derude, til overkommelige penge eller gratis, indtil nu tak for hjælpen
Avatar billede schlosser Nybegynder
27. januar 2007 - 22:01 #5
jeg tror jeg har fundet et brugbart system hos sourgeforce, jeg lader lige spørgsmålet herinde stå åbent, til jeg ved om det kan bruges
Avatar billede schlosser Nybegynder
16. april 2007 - 22:40 #6
luk
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2007 - 12:50 #7
hvad blev der af points ?