Avatar billede rbl Praktikant
26. januar 2007 - 17:41 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Banner til mvideo.dk

Hej

Jeg er ved at lave en hjemmeside omkring musikvideoer. Til det skal jeg bruge et banner. Jeg er ikke den store haj til det, så jeg har brug for lidt hjælp.

Jeg er ikke færdig med siden endnu, men jeg har lagt mig fast på farver og størrelser.

I kan se farver og størrelse her:
http://www.mvideo.dk/test.bmp

Banneret skal være inde i det lyse felt - altså 823x128 (højden er kun vejledende, men bredden er fast). Alt uden om laver jeg med HTML/CSS. I må gerne benytte andre farver, så længe de passer med de eksisterende.

Banneret skal være "dæmpet", så det ikke overskygger indholdet på siden. Jeg havde forstillet noget med nogle kendte musikere (både gamle og nye) blandet med en filmstrimmel.

Det er ikke nødvendigt med tekst i banneret, men der kan evt. stå noget med:
MVideo.dk
  - Musikvideo på nettet

Alle idéer er velkomne.

Foruden de 200 point, vil jeg også gerne kreditere personen, der laver banneret, på min hjemmeside med navn og evt. link til en hjemmeside.

På forhånd tak for hjælpen

Mvh
Rasmus
Avatar billede mysars Nybegynder
27. januar 2007 - 15:34 #1
Kontakt mig på mail@goodmorningdenmark.dk
Jeg vil gerne lave dit banner til en fornuftig pris.
Avatar billede rbl Praktikant
27. januar 2007 - 17:29 #2
Det er et privat projekt, så der er ikke de store penge at "rutte" med.

Det er derfor jeg har bedt om hjælp her.

Mvh
Rasmus
Avatar billede mysars Nybegynder
27. januar 2007 - 18:30 #3
Det i orden men du kan skrive til min mail - Hvis du vil ha jeg skal lave et udkast?
Avatar billede bill20 Nybegynder
29. januar 2007 - 07:48 #4
Avatar billede rbl Praktikant
29. januar 2007 - 16:33 #5
Hej Bill

Jeg kan faktisk lide det hele på nær trommesættet og hovedet til højre.
Trommesættet ser falsk ud, og hovedet er i for grove snit.

Jeg kan specielt godt lide den måde du har lavet Robbie Williams på, samt den lidt "urene" farve bag ved. Det må du gerne bruge mere af i det sand-farvede område, så der er lidt dynamik i baggrunden.

Prøv evt. at have 4 hoveder i banneret, alle på samme måde som Robbie Williams, og hvor 2 af dem er bag det sorte, på samme måde som trommesættet er nu. (Hvis du forstår hvad jeg mener) :-)

Mvh
Rasmus
Avatar billede bill20 Nybegynder
30. januar 2007 - 08:38 #6
Avatar billede rbl Praktikant
31. januar 2007 - 20:07 #7
Hmm, det fungerer ikke helt.

Der er for meget "tomt" baggrund, hvor der ikke sker noget.

Jeg vil gerne give dig pointene alligevel, hvis jeg må bruge dele af banneret i andre sammenhænge på min hjemmeside, da jeg synes visse elementer i det er flotte.

Mvh
Rasmus
Avatar billede bill20 Nybegynder
01. februar 2007 - 08:07 #8
Okay  skal vi finde på en baggrund.?
Avatar billede rbl Praktikant
01. februar 2007 - 08:51 #9
Tjo, jeg ved bare ikke hvad det skulle være.
Avatar billede rbl Praktikant
01. februar 2007 - 08:55 #10
Jeg har selv prøvet at lave et banner. Du kan se det på http://www.mvideo.dk.
Så hvis jeg bare må bruge stumper fra dit banner, er det fint for mig...
Avatar billede bill20 Nybegynder
01. februar 2007 - 09:07 #11
Hi  det gør du bare.
Avatar billede rbl Praktikant
01. februar 2007 - 13:35 #12
Fint, tak for det...