Avatar billede 2hard2get Nybegynder
25. januar 2007 - 23:12 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hvordan betaler man de point man skylder?

Tja sørgsmålet er enkelt, jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg betaler for de svar jeg har fået.
Avatar billede off-line Nybegynder
25. januar 2007 - 23:32 #1
Du opretter et nyt spørgsmål, og kalder det point til - navnet.
Desuden lægger du i det spørgsmål det drejer sig om et link til det nye,
og i det nye, et link til det gamle.
Men du har vel ikke tænkt dig, at give 200 point for dette svar?
Det skal du ikke det er gratis. læg selv et svar.
Avatar billede off-line Nybegynder
25. januar 2007 - 23:35 #2
Ps. I fald jeg har misforstået dit spørgsmål. Hvis du bare vil give point
i et spørgsmål, så beder du bare den eller dem du vil give point, om at lægge et
svar. Når de har gjort det, trykker du først på accepter, og dermæst på navnet.
Avatar billede 2hard2get Nybegynder
25. januar 2007 - 23:36 #3
point til - gotfred
Avatar billede 2hard2get Nybegynder
25. januar 2007 - 23:38 #4
Okay, men jeg vil gerne prøve at give dig 200 point nu.
Avatar billede 2hard2get Nybegynder
25. januar 2007 - 23:40 #5
egentlig er det et mærkeligt system.

Hvorfor dælen kan man ikke bare trykke på den kommetar man føler er bedst og så give point
Avatar billede off-line Nybegynder
25. januar 2007 - 23:42 #6
OK, men sgu da ikke 200 for det svar. Så lad os gøre det på denne måde:
Vi lægger begge et svar. Så giver du mig 30 point og tager så selv 170
point.
Avatar billede off-line Nybegynder
25. januar 2007 - 23:43 #7
Ja se nu klokkede jeg i det, det skulle jo være et svar.
Avatar billede 2hard2get Nybegynder
25. januar 2007 - 23:45 #8
Nej du skal ha dem for din tålmodighed.
Avatar billede off-line Nybegynder
25. januar 2007 - 23:45 #9
Ja hvorfor det er, som det er, kan jeg ikke svare på. Det er jo Eksperten,
som har lavet systemet sådan. Men det er nu meget enkelt, når først man har
prøvet det.
Avatar billede 2hard2get Nybegynder
25. januar 2007 - 23:45 #10
Tak nu har jeg fundet ud af det.
Avatar billede off-line Nybegynder
25. januar 2007 - 23:48 #11
Ja så takker jeg, det var helt urimelig flot:)