Avatar billede henrik_dk Nybegynder
25. januar 2007 - 20:27 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Win32 DLL Visual Studio 2003

Hej,

Jeg har lige installeret VS 2003 og skal lave en Win32 DLL (C++), men jeg kan ikke finde en projekt templete som passer til den slags projekter. (Der findes kun et Win32 Console projekt samt et Win32 form projekt)

Kan nogen hjælpe mig med at oprette sådanne et projekt.

Jeg har kildekode fra et gammelt C++ projekt, som jeg skal forsøge at kompilere i VS 2003.

Håber nogen herinden kan hjælpe mig. På forhånd tak.
Avatar billede bertelbrander Praktikant
25. januar 2007 - 20:45 #1
Jeg har ikke selv prøvet, med du bliver nok nødt til at oprette det som et console projekt og så lave det om til et dll project bagefter.
Det kan du gøre under Project Properties -> Configuration Properties -> General -> Configuration Type
Avatar billede henrik_dk Nybegynder
25. januar 2007 - 21:56 #2
Accepteret
Avatar billede henrik_dk Nybegynder
25. januar 2007 - 21:57 #3
bertelbrander --> Laver du lige et svar :-)
Avatar billede bertelbrander Praktikant
25. januar 2007 - 22:03 #4
Nej, jeg samler ikke på point.
Accepter du bare dit eget svar, hvis du har fået det til at virke.