Avatar billede lasraven Nybegynder
25. januar 2007 - 18:00 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Sharepoint flytning

vi har det problem at vi har rykket vores sharepoint fra den ene server til en anden.. da vi ikke kunne opdatere den gamle .. vi fik konstant fejl. så nu er data flyttet til den nye..

selve sharepoint kører perfect. men på den gamle server har vi jo stadig mail og vores https://www.[firma]/remote hvor vi kan tilgå vores companyweb og mail . men nu da den er flyttet . så kunne det jo være rart at den ikke gik ind på den gamle mere. men i stedet på den anden server.

har prøvet at direct den via iis.. til http://sharepointserver men den henter bare forsiden frem ( internt ) ikke externt. alle links peger stadig på den interne og når du kommer exdternt fra så vil det ikke virke.

evt andre ting i vil vide så sig til.
Avatar billede lasraven Nybegynder
29. januar 2007 - 13:53 #1
ellers hvis der er nogen der ved hvordan man får den til at køre på sit eget domæne navn www.companyweb.dk også den automatisk går ind og hiver fat i den. så er dette også en løsning
Avatar billede lasraven Nybegynder
28. september 2009 - 23:01 #2
lukket