Avatar billede donut Nybegynder
25. januar 2007 - 13:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Flash til screensaver

Hej

Hvordan kan jeg bruge en swf-film som screensaver?

Takker!
Avatar billede l_domino_l Nybegynder
25. januar 2007 - 13:44 #1
Avatar billede donut Nybegynder
25. januar 2007 - 13:47 #2
Den har jeg prøvet, men jeg blir ved med at få en hvid kant omkring... også selvom jeg sætter baggrundsfarven i ScreenSwift til den samme som i swf'en?!?
Avatar billede antlogik Nybegynder
27. januar 2007 - 01:06 #3
Har du eventuelt prøvet og sætte den til at strække scenen til fuld skærm? Har lige testet det, der var ingen hvid kant, med mindre jeg sætter den til at beholde den originale størrelse.
Avatar billede donut Nybegynder
29. januar 2007 - 10:56 #4
ja - i ScreenSwift har jeg sat den til at strække til kant.. og alligevel kommer der en hvis kant ??